Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA

  • KONSUMENT ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym KONSUMENT wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez KONSUMENTA weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KONSUMENT musi poinformować SPRZEDAWCĘ (E-MARILYN JANIAK SPÓŁKA JAWNA Michał Janiak ul. Obornicka 33a, 62-001 Chludowo, tel. 785 926 198, e-mail: zwroty@e-marilyn.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). KONSUMENT może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby KONSUMENT wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego KONSUMENTOWI prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy KONSUMENTOWI wszystkie otrzymane od KONSUMENTA płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez KONSUMENTA sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym SPRZEDAWCA został poinformowany o KONSUMENTA decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Jeżeli zwrot nie jest kompletny, koszty przesyłki nie są zwracane KONSUMENTOWI.
  • SPRZEDAWCA dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez KONSUMENTA w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie KONSUMENT zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku KONSUMENT nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. SPRZEDAWCA może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy. KONSUMENT musi odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: E-MARILYN JANIAK SPÓŁKA JAWNA Michał Janiak ul. Obornicka 33a, 62-001 Chludowo, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym KONSUMENT poinformował SPRZEDAWCĘ o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli KLIENT odeśle rzecz przed upływem terminu 30 dni.
  • Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (KLIENT).
  • SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.

  • Jeżeli zamówienie było wysłane do Polski, KONSUMENT musi podać polski numer konta do zwrotu pieniędzy.

  • NIE ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku przymierzanych wyrobów pończoszniczych (tj rajstopy, pończochy, skarpetki, podkolanówki, zakolanówki) ze względów higienicznych.

  • Nie ma możliwości zwrotu do sklepu stacjonarnego bielizny zakupionej w sklepie online.

  • Przesyłka, która nie została odebrana przez klienta jest magazynowana przez 1 rok kalendarzowy od daty złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu, prawo do zakupionego towaru ulega przedawnieniu.

  • Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni kalendarzowych. NIE WYSYŁAMY AUTOMATYCZNYCH POWIADOMIEŃ O OTRZYMANIU ZWROTU. Prosimy zapisać numer nadania paczki (na stronie przewoźnika można śledzić status przesyłki) i koniecznie zachować oryginalne potwierdzenie nadania paczki

  • Formularz zwrotu należy pobrać ze strony lub wypełnić go bezpośrednio na swoim koncie klienta w formie elektronicznej.

Pobierz formularz zwrotu

Pobierz formularz reklamacji

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt na adres e-mail: reklamacje@e-marilyn.pl
Formularz zwrotu prosimy przesyłać na adres e-mail lub dołączyć do przesyłki: zwroty@e-marilyn.pl

Adres wysyłki:
E-MARILYN JANIAK SPÓŁKA JAWNA
ZWROTY/REKLAMACJE
ul. Obornicka 33a

62-001 Chludowo
Tel. 725 521 144