Częste pytania

1. Czy wszystkie produkty zamieszczone w sklepie internetowym są dostępne "od ręki"?
Sklep dokłada wszelkich starań aby produkty znajdujące się na stronie sklepu były dostępne od ręki. W tym celu produkty w sklepie podlega aktualizacji. W przypadku czasowej niedostępności towaru Klient zostaje o tym poinformowany.

2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Paczki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku. Czas realizacji zamówienia wynosi od 24 do 48h. W wyjątkowych przypadkach realizacja zamówienia może się wydłużyć do 5 dni roboczych (w zależności od dostępności zamówionego towaru). Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia lub wpływu pieniędzy na konto, do chwili wysłania zamówionych towarów. Czas doręczenia zamówienia jest zależny od wyboru przewoźnika, w przypadku wyboru firmy Kurierskiej, Paczkomatu InPost lub Poczty Polskiej jest to 48h, natomiast wybierając Odbiór w Punkcie przesyłka będzie doręczona do 72h.


3. Nie mogę znaleźć na Państwa stronie kodu promocyjnego.
Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych.

4. Czy istnieje możliwość odbioru zamówionych produktów w Państwa sklepie partnerskim?
Nie, towary zamówione w sklepie internetowym zostają wysyłane do Klienta pocztą lub kurierem lub można je odebrać w siedzibie firmy.

5. Co zrobić gdy moja przesyłka nie zawiera wszystkich zamówionych przeze mnie pozycji?
Należy jak najszybciej skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.

6. Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?
Jeżeli przy logowaniu, po wpisaniu adresu e-mail i hasła pojawia się komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail to ten sam, który był podawany podczas rejestracji. Jeżeli adres e-mail jest poprawny a problem nadal się pojawia, prawdopodobnie wpisywane jest błędne hasło, w takim przypadku kliknij tutaj

7. Nie mogę zalogować się w serwisie. Nie posiadam jeszcze loginu oraz hasła.
Aby zalogować się w serwisie konieczne jest wcześniejsze założenie konta. W celu dokonania rejestracji i otrzymania swojego loginu oraz hasła prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się pod tym adresem
Możliwe jest także robienie zakupów bez rejestracji.

8. Jak dodać produkt do koszyka?
Aby dodać produkt do koszyka należy wpisać ilość sztuk wybranego towaru w tabeli na stronie produktu w okienku odpowiadającym rozmiarowi oraz kolorowi, który chcą Państwo zamówić. Następnie wystarczy kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka".
Możliwe jest dodanie za jednym razem większej ilości sztuk w tabeli. Domyślną ilością jest zero, aby dodać produkt do koszyka należy zmienić tę wartość na wybraną ilość sztuk.

9. Nie dostałam/em potwierdzenia złożonego zamówienia, co zrobić?
Proszę skontaktować się z nami drogą mailową lub telefoniczną aby w ten sposób zatwierdzić zamówienie.

10. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT. W trakcie składania zamówienia proszę dodać w uwagach prośbę o fakturę oraz wpisać dane do faktury.

11. Czy mogę dokonać poprawki w zamówieniu?
Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane jest możliwość dokonania zmian telefonicznie lub mailowo.

12. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?
Tak, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane jest możliwość dołączenia produktów do zamówienia telefonicznie lub mailowo. Zamówienie zostanie wysłane po opłaceniu dodatkowego zamówienia (lub w przypadku wysyłki pobraniowej - gdy tylko zostanie skompletowane dodatkowe zamówienie).

13. Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie Państwa firmy?
Tak, adres siedziby to Chludowo, ul.Obornicka 33a. Tel. 609446871

14. Czy istnieje możliwość wymiany zakupionego produktu?
Jest możliwość zwrotu towaru w okresie 30 dni od dostarczenia towaru, jednak nie ma możliwości jego wymiany.

15. Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego produktu?
W okresie 30 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy, składając odpowiednie oświadczenie. W przypadku odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są do zwrotu wzajemnych świadczeń w stanie niezmienionym. W tym celu Klient odsyła do sklepu towar, a Sklep zwraca Klientowi wpłaconą kwotę. Szczegóły dotyczące zwrotu wynikającego z odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie.

16. Kiedy otrzymam zwrot należności za reklamowany/zwrócony produkt?
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy , niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.